בגדים באינטרנט
זה כבר הפך לחלק מהשגרה בקרב ישראלים. קניות בגדים באינטרנט זה נוח, בטוח,
חוסך בזמן ויש לא מעט מחקרים המצביעים על כך שהישראלים הם קניינים מעולים באתרים ישראלים ובאתרים בחו"ל, ובגדול.
בשנת 2017 הוציאו הישראלים סך של 14 מיליארד שקל ומשנה לשנה רואים מגמה של עלייה ברכישות.
תדירות הכניסה לאתרי חנויות היא אחד מכל 4 ישראלים ונתון חדש קובע כי אם עד לפני 5 שנים רוב הצרכנים היו בני 25-35,
היום זה התהפך. בני 50 פלוס הם הנתח הגדול של צרכני הרשת. עוד נציין כי 37% מהרכישות של הישראלים מתבצעות בערב ו-27% בשעות הלילה.
למה ללכת לחנויות אם אפשר ברשת
נוחות וקלות הרכישות ברשת החלה עם מוצרים כמו צעצועים, רהיטים, מוצרי חשמל,
הלבשת הבית ועוד. אבל היום אין אישה שלא נכנסת ורוכשת לעצמה בגדים באינטרנט.
יש לזה כמה סיבות טובות שאי אפשר להתעלם מהן.
למה היא צריכה לצאת מהבית, להתניע את הרכב, להגיע לקניון הקרוב, לחפש חניה, לשלם על חניה,
לעמוד בתור בחנות, לקנות לצאת, ולהתחיל לנסוע בפקקים, כשאת כל זה היא יכולה לסכם בפעולה אחת פשוטה: להיכנס לאתר הבגדים האהוד עליה, לשבת מול המחשב במזגן או להשתמש בסמארטפון, להציץ בקולקציה החדשה ולהזמין. זה הרי עולה אותו דבר ולעתים אף פחות.