מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון
CUSTOMER SERVICE

שאלות נפוצות

POPULAR QUESTIONS

האם עלי להירשם לאתר כדי לקנות בחנות המקוונת של עונות & ג'אמפ?
​אם זוהי קנייתך הראשונה באתר, באפשרותך להירשם בתהליך הרשמה קצר שיאפשר לך לקנות באתר בקלות ובמהירות בעתיד. במידה ונרשמת בעבר כל שעליך לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל והסיסמה שלך.
שכחתי סיסמה. מה עושים?
אין שום בעיה: ליחצי על "שכחתי סיסמה" בעמוד כניסה לאתר, ולאחר מכן הזיני את כתובת הדוא"ל איתה נרשמת והסיסמה תישלח אליך לכתובת זו.
כיצד לשנות סיסמה באתר?
תוכלי לעדכן את כל פרטיך האישיים ואת סיסמתך בדף "החשבון שלי" תחת הקטגוריה: פרטים אישיים.
מהי רשימת המועדפים שלי?
רשימת המועדפים מאפשרת לך לסמן פריטים שאת אוהבת ושתרצי לקנות בעתיד, אותם תמיד תוכלי להוסיף בהמשך לעגלת הקניות כדי לקנות אותם.
מה היא עגלת הקניות שלי?
עגלת הקניות מאפשרת לך לרכז במקום אחד את כל הפריטים שאת אוהבת באתר ומעוניינת לקנות. כדי להוסיף פריט לעגלה, לחצי על כפתור "הוספה לעגלה" הנמצא משמאל לכל פריט. בלחיצה על "עגלת הקניות" מצד שמאל למעלה בכל עמוד תוכלי לראות כמה פריטים נוספו לעגלת הקנייה שלך.
מהו החשבון שלי?
מיד עם ההרשמה לאתר, נוצר עבורך דף "החשבון שלי" בו תוכלי לעקוב אחרי הזמנתך, לצפות בקניות שביצעת, לעדכן את פרטיך האישיים ולצפות בעגלת הקניות האישית וברשימת המועדפים שלך.
האם אני, כחברת מועדון, צוברת נקודות ברכישה באתר?
כן, בהחלט. צבירת נקודות זהה ברכישה באתר אונליין ובחנויות הרשת.
האם מחירים בחנות אונליין זהים למחירים בסניפי הרשת?
לרוב מחירי הצרכן של הפריטים באתר זהים למחירי הפריטים ברשת החנויות, מלבד לפריטים אשר מפעם לפעם נמצאים במבצעים ספציפיים באתר/רשת חנויות.
לא קיבלתי אישור על הקניה שלי. מה עושים?
במידה והאישור האוטומטי לא התקבל תוך 48 שעות מרגע אישור ההזמנה, אנא פני אל שרות הלקוחות בדוא"ל: service@onot.co.il או בטלפון 054-3366050
ביצעתי הזמנה אולם העסקה שלי בוטלה, מדוע?
הזמנתך עלולה שלא להתבצע אם: 1 לאחר סיום הקניה אזל המוצר שבחרת מן המלאי. 2 פרטי כרטיס האשראי שלך ו/או פרטיך המלאים לא נקלטו במערכת. במקרים אלו יצור עמך שרות הלקוחות קשר. לפרטים ובירורים על מוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של עונות & ג'אמפ בדוא"ל service@onot.co.il או בטלפון:054-3366050 בימים א-ה 9:00-16:00
האם אני יכול לשנות את ההזמנה ששלחתי?
מיד לאחר שביצעת את הזמנתך אנחנו מתחילים את הצעדים הדרושים כדי לקלוט אותה ולבצעה בהקדם. לכן, בשלב שלאחר שליחת ההזמנה אין באפשרותנו להוסיף או להסיר ממנה פריטים, במידה ותרצי לשנות פריט בהזמנה, את מוזמנת ליצור איתנו קשר ואנחנו נעשה את זה עבורך.
כיצד אדע שהקנייה הסתיימה בהצלחה?
בסיום תהליך הקניה תועברי לעמוד שבו יוצג לך אישור על ביצוע הקנייה ומספר ההזמנה. אישור אוטומטי על ההזמנה יישלח גם לכתובת הדוא"ל שלך תוך 48 שעות מרגע סיום הקניה. במידה ובחרת באיסוף מסניף, יישלח אלייך SMS ומייל כשהחבילה תהיה מוכנה
מהן אפשרויות התשלום באתר?
ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג ויזה כ.א.ל., ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט ואמריקן אקספרס.
מתי מתבצע החיוב על ההזמנה שלי באתר?
החיוב יתבצע באופן אוטומטי ומיידי בעת השלמת תהליך ההזמנה. השלמת תהליך ההזמנה מותנה בקבלת אישור מחברת האשראי על ביצוע החיוב. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברת האשראי, תתקבל הודעה על כך בזמן אמת.
האם ניתן לשלם באתר בתשלומים?
כן, ניתן לבצע קנייה בתשלומים ללא ריבית. אפשרויות התשלומים: עד 2 תשלומים בקניה מעל 200 ש"ח עד 3 תשלומים בקניה מעל 300 ש"ח עד 4 תשלומים בקניה מעל 400 ש"ח עד 5 תשלומים בקניה מעל 500 ש"ח עד 6 תשלומים בקניה מעל 600 ש"ח
תוך כמה זמן אקבל את הזמנתי?
זמני האספקה באמצעות שליח עד הבית יעמדו על כ- 7 ימי עסקים. בכפוף לתקנון זמני האספקה באמצעות שליח עד הבית יעמדו על כ- 7 ימי עסקים. בכפוף לתקנון הזמנה שתיעשה לאחר השעה 12:00 תיחשב כאילו בוצעה ביום העסקים הבא. לא ניתן לבצע משלוחים בימי שישי וערבי חג. הזמנות שבוצעו במהלך נובמבר- דצמבר יתכן עיכוב של עד 14 ימי עסקים.
מהן אפשרויות המשלוחים והעלויות עבורן באתר?
-איסוף עצמי מהחנות - חינם. -משלוח עד הבית - משלוח עם שליח עד הבית. - בקנייה עד 199 ש"ח - דמי משלוח 25 ש"ח. - בקנייה מעל 199 ש"ח - חינם
מהו סטטוס הזמנתי?
לאחר ביצוע ההזמנה יישלח למייל שלך אישור הזמנה כולל מספר ההזמנה ופירוט המוצרים שהזמנת. במידה ולא קיבלת את המייל, אנא בדקי את תיקיות דואר הזבל או הספאם בתיבת המייל שלך. במידה ואישור ההזמנה לא התקבל, אנא פני לשירות הלקוחות במייל support@onot.co.il על מנת לוודא שההזמנה אכן נקלטה. ביום המסירה, חברת המשלוחים תשלח לנייד שלך סמס עם פרטי המשלוח.
אינני רואה בכרטיס האשראי זיכוי להזמנה שביטלתי, מה עושים?
לבירור מצב הזיכוי פנו אל שרות הלקוחות של עונות & ג'אמפ בדוא"ל: service@onot.co.il או בטלפון:054-3366050 בימים א-ה 9:00-16:00
במידה ובחרתי לקבל זיכוי כספי על הזמנתי, האם עלי לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי?
אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.
מהם התנאים להחזרת פריטים שקניתי באתר?
כדי להחזיר מוצר או להחליפו באחר, עליך להשיב את המוצר בצירוף חשבונית מקורית. החזר כספי יתבצע ישירות לכרטיס האשראי,שבו בוצעה העסקה בניקוי 5% עפ"י החוק , בתוך 14 יום מקבלת בקשת ביטול העסקה והחזרת פריט. - פרטי לבוש צריכים לשאת את התווית המחוברת אליהם, לאחר שלא נעשה בהם כל שימוש. - על התכשיטים, בישום, מוצרי ספא וקוסמטיקה להישאר באריזתם המקורית שלא נפתחה. - לא נוכל לאפשר החלפת / החזרת פריט שנעשה בו שימוש או שאריזתו נפתחה. - בגין גיפט קארד שנקנה באתר באמצעות חברת BUYME יחולו תנאי ההחזרה על פי תקנון חברת BUYME. לינק לתקנון