מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון
CUSTOMER SERVICE

החלפות והחזרות

אנחנו מקווים שאהבת את הפריט שקנית,אבל אם מכל מסיבה שהיא אינך שלמה עם הרכישה- אין בעיה ניתן להחליף או להחזיר אלינו את הפריט, כל עוד לא נעשה בו שימוש או נגרם לו נזק או פגם, ושהתוויות עדין מחוברות אליו.

לפניכם מידע על החזרות והחלפות פריטים שנקנו באתר. בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות של עונות & ג'אמפ ישמחו לסייע באמצעות דוא"ל  

service@onot.co.il או בטלפון 054-3366063

ביטול הזמנה באתר:

ניתן לבטל את העסקה שביצעתם באתר בתוך שעה מרגע ההזמנה, בשעות הפעילות של שירות הלקוחות - ימים א'-ה' בין השעות 16:00-09:00 

בטלפון 054-3366063.

החזרה או החלפת פריטים שנקנו באתר:

תוכלו לקבל זיכוי כספי או להחליף כל פריט שרכשתם באתר בתוך 30 יום מיום הזמנתו . הגיעו לכל אחת מחנויות עונות & ג'אמפ לבחירתכם עם הפריט והחשבונית המקורית, ותוכלו לקבל זיכוי, מוצר חלופי או החזר כספי - לבחירתכם. 

במידה והתחרטתם על הקנייה על אף שהפריטים שקניתם הגיעו באופן תקין, הנכם זכאים לזיכוי מלא על הקנייה, למעט דמי המשלוח במידה ושולמו.

תנאי החזרה או החלפה לפריטים שנקנו באתר:

כדי להחזיר מוצר, או להחליפו באחר עליכם להשיב את המוצר לעונות & ג'אמפ בצירוף חשבונית מקורית, ובנוסף: 

פריטי לבוש צריכים לשאת את התווית המחוברת אליהם, לאחר שלא נעשה בהם כל שימוש.

על תכשיטים, בישום וקוסמטיקה להישאר באריזתם המקורית שלא נפתחה.

לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש או שאריזתו נפתחה.

קבלת זיכוי על החזרת פריט:

ניתן לקבל זיכוי או החזר כספי לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה. הזיכוי על פריט שנקנה באתר יתבצע בתוך 14 ימי עסקים מרגע החזרתו. אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.

ביטול עסקה על ידי עונות & ג'אמפ:

הזמנתכם עלולה שלא להתבצע אם לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרתם מן המלאי או במידה שפרטי החיוב שלכם לא נקלטו באופן תקין במערכת.

בכל אחד ממקרים אלה ייצור עמכם שירות הלקוחות קשר.

לפרטים ובירורים באשר למוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של עונות & ג'אמפ בדוא"ל:  service@onot.co.il  או  בטלפון.0543366063